Selamat Hari Guru

by - May 16, 2013

Guru oh guru..
Bila murid duduk.. Cikgu berdiri..
Bila murid diseligi.. Cikgu pulak kena gari..
Murid datang naik BMW 7 siri.. Cikgu datang naik Myvi..
Murid dah dewasa jadi YB, Cikgu tetap begini..
Namun begitu.., Di dunia cikgu berbakti,
Moga di akhirat, syurga tempat cikgu kekal abadi..

***********************************************
saya Farra Ashnie ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru seluruh Malaysia.. terutama kepada Abah saya Md Nor Cikgu di Sek. Men. Keb. Kubur Panjang. cikgu-cikgu saya di Tadika Permatang Limau, SK Tualang, SMK Jabi, SMT Pendang, POLOMAS, KISMEC dan kepada guru-guru yang mengajar saya termasuk kepada yang berkongsi ilmu dengan saya.. ia juga guru sya.. 

Lupa pula, kepada rakan-rakan saya yang telah berkhidmat sebagai guru atau tenaga pengajar terutama rakan-rakan sekerja saya di KISMEC, Selamat Hari Guru, I luv u all..


Guru-guruku dari Sek. Men. Teknik Pendang.. 

You May Also Like

0 Comment